Reply 1997
Eighteen
As Shi-won gets ready for her high school reunion, she can hardly believe it as been fifteen years.
When Shi-won and her parents have a fender-bender, Shi-won's parents fake injuries and are sent to the hospital were Shi-won's father receives a startling diagnosis.
After surgery, Shi-won's father complains about his ajumma-packed hospital room and waits anxiously for the results. Shi-won gets into a fan-girl fight over the use of a classroom VCR.