Return to Amish
De tidligere Amish-rebellene Abe, Jeremiah, Kate, Rebecca og Sabrina er tilbake i Amish-samfunnet for å takle ekteskap, graviditet, fødsel og de langvarige konsekvensene av å bli utstøtt.