Revenge Prank
DJ Pauly D og Vinny slår seg sammen med offeret for en viral internettspøk som vil ta hevn mot en venn eller et familiemedlem eller som dreit dem ut i et forsøk på å klare den største spøken noensinne.
The Prank That Fell From The Sky
Pauly D hjelper Garrick med å ta hevn på kona Zoe med et fallskjermhopp. Spillet går skyhøyt, og utfordrer ekteskapsgrensene deres.
Pauly D hjelper artisten Coca med å få kjæresten Keisha til å tro at de blir utpresset. Hvordan vil hun reagere når hun tror at forholdet og karrierene deres står på spill?
Naja får Pualy D til Floride for å lure moren Tiffany til å tro at hun sluttet å studere medisin og flyttet inn med en narkolanger. Vil det dytte Tiffany over kanten?
Shane tar hevn på kona Liana etter at hun lurte ham til å tro at hun hadde en kjønnsskydom. Ingenting sier hevn som en falsk hemmelig familie fra hans unge år som en vill mann.