Review
Anmelderen Forrest MacNeil anmelder ekte livserfaringer som inkluderer å stjele, avhengighet og å gå til skoleball.
Anmelderen Forrest MacNeil anmelder ekte livserfaringer som inkluderer å lage en sexvideo, å være rasist og å jakte.
Anmelderen Forrest MacNeil anmelder ekte livserfaringer som inkluderer å spise pannekaker og å skille seg.
Anmelderen Forrest MacNeil anmelder ekte livserfaringer som inkluderer å ligge med en kjendis og å være Batman.
Anmelderen Forrest MacNeil anmelder ekte livserfaringer som inkluderer sinna bilfører og å delta i en orgie.