Rick and Morty: The Anime
Rick slapper av i en pseudo-verden, Summer hjelper Space Beth i kampen mot Den galaktiske føderasjonen, og Morty forelsker seg i en mystisk jente.
Summer og Morty leter etter Rick, som er fanget i et multivers. Og Jerry forsvinner også.
Jerry gjør noe fælt, eller kanskje noe godt? Så nå er Yakuza ute etter familien Smith.