Risking It All
Tre familier har valgt å leve utenfor samfunnet og gir avkall på både elektronikk, strøm og innlagt vann, i et forsøk på å reparere forholdene innad i familien.
Familien Watford begynner på et prosjekt som trues av naturkreftene. Familien Kemp tar imot gjester og innser at de savner vennene sine.
Det stilles spørsmålstegn ved familienes engasjement. Callie og Brett må være ærlige med barna, og familien Kemp får en overraskelse.