Rooster
Release the Brown Fat
Forfatteren Greg Russo ankommer Ludlow College for å støtte datteren Katie når ekteskapet hennes begynner å gå i oppløsning.
Trousers
Når Katies fremtid ved Ludlow blir usikker, blir Greg tilbudt en avtale av Walt som beholder dem begge på campus.
Mens Greg snubler seg gjennom sin første dag som lærer på Ludlow, sliter Katie med suspensjonen, og Archie hjelper Sunny med å finne en rådgiver.
For å slippe å gå på Walts fest, velger Greg å hjelpe en elev. Katies suspensjon er opphevet, og hun vurderer å begynne å date.
Mens Greg må håndtere ekskonas besøk på campus, gjenopptar Katie kontakten med Archie, og Dylan stortrives i sin nye rolle.
En ny og selvsikker Greg tilbyr seg å hjelpe Tommy, Sunny sliter med et prestisjefylt jobbtilbud, og Katie konfronterer en elev.