Rosa Elettrica
The Mole
Rosa blir overbevist om en konspirasjon og rømmer sammen med Cocìss, i strid med ordrene hun har fått.
Uten flere spor kommer Rosa og Cocìss til et stillestående punkt i etterforskningen.