Royal Crackers
Tragedien rammer Hornsby-familien ved at deres kjære patriark og grunnleggeren av Royal Crackers, Theodore Hornsby sr., havner i «superkoma».
Royal Crackers’ mest lønnsomme fabrikk skal inspiseres, men når en helt ny og redelig helseinspektør ankommer, må teamet jobbe ekstra hardt for å sørge for at Fabrikk 37 møter standarden.
En rørete bursdagsfest får Theodore Hornsby sr. til å minnes en lei hendelse i fortiden.