Rugged Justice
I denne serien føger vi betjentene i Washington´s Department of Fish and Wildlife sin utfordrende hverdag i tjensten.
Washington State Fish and Wildlife Police konfronterer en jeger som lyver. Senere må de ta seg av en gjeng som driver ulovlig laksefiske.