Rusty Rivets
Med hjelp fra Rusty og bitsene opptrer Ronja på Sprocketvilles Talentshow. - Når Liam ved et uhell slipper løs en gigantisk luftballong med seg i kurven under, må Rusty og Ronja finne en måte å få ham trygt ned før stormen kommer.