Top Wing
Å mestre vingene!
Det er på tide å fortjene vingene!! Helt nye Top Wing kadetter, Swift, Penny, Rod og Brody, samles på Top Wing Akademiet hvor de skal lære å kjøre redningsfartøyene sine og bli det beste redningsteamet Virveløya noen gang har sett.
Gås på rømmen, Rod Kykkeli klarte ikke
Swift og Brody må stole på hverandre og de respektive navigeringsevnene, når de må lede gjessene trygt fram i tåken - Swift flyr til for å redde, når den høye syngingen til Rod gjør at han blir tatt av et snøskred.