Savior Complex
«Savior Complex», den kontroversielle historien om Renee Bach, en amerikansk misjonær som startet en veldedighet for underernærte barn i Uganda.
God Doesn't Call the Qualified, He Qualifies the Called
19 år gammel følte Renee Bach Guds kall til å tjene som misjonær og flyttet til Jinja i Uganda for å starte en veldedighet for underernærte barn.
Renee er tilbake i USA, der hun har blitt saksøkt av en ugandisk menneskerettsadvokat på vegne av to sørgende mødre.