Shooter
Når Bob Lee Swagger, en høyt dekorert marineveteran, blir tvunget til å forhindre en komplott for å drepe den amerikanske presidenten, oppdager han snart at han er blitt lurt. Nå gjør alt han kan for å beskytte familien sin og renvaske navnet sitt.
Isaac sjonglerer dobbeltlivet sitt mens han prøver å finne Bob Lee, som nå er på rømmen.
I et tilbakeblikk til Afghanistan krasjer Bob Lees og Isaacs motstridende ideologier. Nadine etterforsker den ukrainske forbindelsen.