Star Wars: Visions
En mystisk, ukjent omreisende står frem og beskytter en landsby beleiret av lurvete banditter. Ved å kjempe mot dem avslører han den sjokkerende sannheten om fortiden sin.
Et rufsete band med store drømmer må samles og redde en av deres egne kjære bandkamerater fra klørne til Jabba the Hutt og Boba Fett.
En kybernetisk gutt som drømmer om å en dag bli en heroisk jedi, oppdager en hemmelighet om sin skapers fortid som truer deres en gang fredelige tilværelse.