Suspect
Programlederne Nev Schulman og iO Tillett Wright jobber med å klare opp nye nett av løgner i håp om å finne en løsning for de bekymrete sannhetssøkerne som ikke har andre steder å vende seg til.
Nev fra Catfish og iO reiser rundt i USA og undersøker hemmelige mistanker. Allen mistenker at hans beste venn skjuler en sykdom og Kristen er bekymret for at hennes stebror drikker så mye.
I denne episoden av MTV Suspect mistenker Alex at hennes bestevenn Josh vil bli kvinne, og Roshan er redd for at hennes venn og kunde jobber ekstra som stripper.
I denne episoden av MTV Suspect mistenker Anthony at kjæresten Cassi har fått tilbake sin lupus, og Tera frykter at søsteren Lebra har sluttet på skolen og forsørger seg som eskorte.
I denne episoden av MTV Suspect mistenker Pierce og hans bror Roman at moren deres Sky forsørger seg med penger fra flere ulike menn.
Anthony er urolig for at hans motocrosskompis Dustin er forsvunnet, og Brandon mistenker at kjæresten gjennom tre år, Jamar, er utro.
Shawntel mistenker at bestevennen Jasmine har et forhold med ekskjæresten og Brandiss tilstår at hun blandet seg inn i bestevennen Paweenas treårige forhold.