Catfish
Emma and Harlin
Julie og Oobah prøver å hjelpe Emma med kjærligheten på nett, men det hele tar en uhyggelig vending.
Alex vil at Julie og Oobah skal spore opp Matt etter flere mislykkede forsøk på og treffes.