Taking Fire
En fascinerende samling med historier fra moderne krig. Serien illustreres med virkelige bilder fra kamper, og vi blir kjent med de som kjempet ved frontlinjen i Afghanistan.
101. luftbårne divisjon gjør seg klar til å forlate Afghanistan, og etter et år er soldatene nye menn.