Hard To Kill
Tim Kennedy reiser til California for å lære jobben som bombetekniker. Han må gjennom en nervepirrende prøve for å vise at han har det som kreves i en realistisk testsituasjon.
Tim reiser til Atlanterhavet for å oppleve den farlige tilværelsen som fisker. Han lærer hvordan han får fangsten om bord, og hva han skal gjøre hvis katastrofen inntreffer.