The Dark Wizard
Dokumentarserie om en av verdens mest innflytelsesrike og kontroversielle klatrere, avdøde Dean Potter.
The Death Consequence
Dean Potter finner glede og flukt i ekstremklatring. Han tester nye ruter og setter nye rekorder, samtidig som han sliter med forholdene sine.
This Is Art, This Is Spirituality
Når rivaliseringen med Alex Honnold tilspisser seg, forverres Deans mentale tilstand, og han begynner å distansere seg fra sine nærmeste.