The Defeated
Berlin, 1946. Den tyske politibetjenten Elsie oppdager dagboken til en ung jente som nylig ble drept av en gangster. I mellomtiden ankommer New York-betjenten Max McLaughlin byen.
Elsie og Max enhet klarer å spore opp Karin, som flykter tilbake til Engelmacher. I mellomtiden finner Max flere ledetråder om hvor Moritz kan være, når broren hans finner et nytt offer.