The Great North
Familien planlegger å feire Judys 16-årsdag på familiens fiskebåt, men det går galt etter en elg bryter seg inn i hjemmet deres.
Judy er bekymret for at hun og Ham vokser fra hverandre når hun oppdager at han har holdt en hemmelighet fra henne. Resten av familien deltar på festivalen i byen.
Wolf prøver å finne den perfekte seks-måneders jubileumspresangen til Honeybee. I mellomtiden intervjuer Judy Honeybee for skoleavisen og finner ut alt om hennes spennende år i Fresno.
Judy er bekymret for at hun har arvet Beefs frykt for romantikk, så hun tvinger faren til å komme seg på banen igjen ved å delta på en kjøttauksjon og et arrangement for single mennesker i håp om at han finner seg en ny kjæreste, og kanskje noen pølser også.
Beef henter inn Judy for å hjelpe med å trene curlingteamet hans for voksne. I mellomtiden prøver Wolf å gjøre om familiens fiskebåt til et solnedgangscruise for elskende.