The Heritage
Johnnys testament skaper kaos. Hankas firma går dårlig, Paweł mistenker falskneri. Ola vil innkassere Macieks livsforsikring etter hans forsvinning.
Fire år tidligere prøver en dødssyk Johnny å manipulere barna til å gi opp drømmene sine og bli værende i Hel. Bare Maciek gjør motstand.
Paweł bestrider testamentets gyldighet. En leiemorder oppsøker Macieks familie. Hanka inngår en hemmelig avtale for å redde firmaet.