The Irrational
Professor i atferdsvitenskap Alec Mercer blir bedt om å etterforske mordet på en moteinfluencer. Kjæresten har tilstått forbrytelsen, men Mercer mistenker at det ligger noe mer bak.
Alec og teamet hans drar til Las Vegas for å hjelpe Camille, en tidligere kollega som har blitt pokerekspert og havnet i fare. De må ta noen sjanser for å løse problemene før Camille blir skadet.
Alec går med på å vitne som ekspertvitne i en rettssak mot en venn av Kylie som risikerer å dømmes til døden for et mord han ikke har begått.