Poker Face
Velsignet med en ekstraordinær evne til å avgjøre når noen lyver, etterforsker Charlie Cale forbrytelser hun møter på veien.
Charlie aner noe mistenkelig om et sjokkerende dødsfall på en grillrestaurant i Texas.
Charlie mistenker at hennes nye pensjonistvenner kan ha spilt en rolle i en annen seniors død.