Elsbeth
Elsbeth Tascioni er en skarpsindig, men ukonvensjonell advokat som bruker sine evner til å komme med originale observasjoner og fange geniale kriminelle sammen med NYPD.
Da en legendarisk reality-TV-stjerne blir funnet død i badekaret sitt, undersøker Elsbeth og Kaya omstendighetene rundt hennes død for å avgjøre om det var en ulykke eller drap.
Etter at en av New Yorks best betalte plastikkirurger blir funnet død, retter Elsbeth oppmerksomheten mot offerets tidligere sjef, dr. Vanessa Holmes, som hun mener har dypere motiver.