High Potential
Etter hvert som Morgan og detektivene venner seg til hennes nye rolle som en konsulent etterforsker de mordforsøket på en stepper og oppdager at ting ikke er helt som de ser ut; Ava finner ut mer om faren sin.
Morgans intellekt og rengjøringserfaring viser seg å være nyttig når detektivene kalles til et mordåsted på et hotellrom; Morgan navigerer Avas dating; Soto avslører detaljer om Romans forsvinning.
Morgan er ivrig over å få det offisielle LAPD-skiltet sitt, til tross for Karadecs motvilje; detektivene jobber utrettelig på en emosjonell sak med savnede barn, noe som treffer et ømt punkt for Morgan og setter tankene hennes i høygir.
Teamet etterforsker dødsfallet til en veterinær for eksotiske dyr; jobb forstyrrer Karadecs datingliv; Morgan følger en foreldrefornemmelse om tenåringsdatteren sin.
En vill personalfest på en høyprofilert medisinsk teknologi-oppstartsbedrift fører til det sjokkerende mordet på grunnleggeren og den administrerende direktøren; en ny kollega på stasjonen fanger Morgans oppmerksomhet.