The Kicks
Devin Burke var stjerne på sitt fotballag inntil familien hennes flyttet til California. Der blir hun stilt ovenfor en ny utfordring da hun oppdager at hennes nye lag ikke har vunnet på lenge og er dessuten desperat etter ny leder.