The Murky Stream
Etter å ha jobbet i mange dager uten betaling har Siyul fått nok. Eun begynner endelig i sin etterlengtede jobb, og Chun blir militæroffiser etter å ha stått på den statlige prøven, men verdenen de møter, er langt mer korrupt enn de hadde forestilt seg.
Mudeok utpresser Siyul mens Chun og Eun blir overveldet av sinne og hjelpeløshet i møte med korrupsjon overalt.
Siyul begynner å tilpasse seg sitt nye liv. Chun hører en utrolig historie fra Eun, og Wang Hae gjør noe som får spenningen til å stige.
Siyul prøver å etablere en ny orden mens forandringens vinder begynner å blåse gjennom Mapo. Samtidig avdekker Chun en farlig sannhet under en politietterforskning av en savnet hest.
Chun blir lurt i en felle, Euns kampanje skaper trøbbel, og Siyul konfronterer et mareritt fra fortiden sin. Wang Haes planer gjør elva til et blodbad.