The Newsreader
Når de får nyss om Lindy Chamberlains forestående løslatelse fra fengselet, flyr Helen, Dale og kameramannen Tim til Darwin. Men de blir møtt av hard konkurranse når de kjemper for å lande "århundrets intervju".
Helen er dypt bekymret for å møte Dales mor, mens Dale får i oppgave å skrive om det kongelige bryllupet. Men deres hverdagsbekymringer blir satt til side... når en bombe går av på Russell Street.