Pakt
Piotr oppdager at skandalen er enda grusommere enn han først mistenkte. Weronika finner en annen som vet noe om en av forretningsmennenes dødsfall.
Piotr blir nødt til å skjule seg, og Andrzej tilbyr ham hjelp. De finner en mann som kan bidra til å oppklare mysteriet, men de må skynde seg å løse saken før det er for sent.