Patrick Stjerne-Show
Sen til frokost; Kjipe jobber
Patrick presenterer et matshow. Han opplever det herlige med å jobbe hos SvampeBob.
Patrick sitt show blir forstyrret av en stank. Blekkina leier inn en assistent som er for god.