The Tale of Nokdu
Nok-du prøver å bli venner med enkene gjennom å forstå den kvinnelige psyke. Jung Yun-jeo kommer ut fra skjulestedet for å finne hjelp til den sårede sønnen sin.
Det viser seg at enkenes landsby har et større formål enn bare å være et hjem for kvinner. Dong Dong-ju følger nøye med Nok-du.
Nok-du ber om å bli Dong-jus adoptivmor for å sørge for at hemmeligheten ikke kommer ut. Medlemmer av Muwoldan utfordrer Nok-du til å stjele fra svigerfaren sin.
Nok-du erklærer sin kjærlighet til Cha Yul-mu for å holde ham borte fra Dong-ju. Nok-dus vordende brud ankommer landsbyen og setter hele operasjonen i fare.
Etterforskningen fortsetter, og Nok-du får vite at en overraskende person er innblandet. Han finner endelig ut hvem som er leder for gruppen med snikmordere.