The Twilight Zone
Nightmare at 30,000 Feet
Journalisten Justin Sanderson oppdager at skjebnen til flyvning 1015 ligger i hans hender.
En valgkampansvarlig som har skikkelig uflaks er fast bestemt på å få et barn valgt til USAs president.
En rombesetning som forbereder seg på en reise til Mars, står overfor en avgjørelse som vil forandre livene deres.