Castle Rock
Seriepremiere. En anonym telefonsamtale lokker advokaten Henry Deaver tilbake til hjembyen Castle Rock i Maine.
Mens Henry gjør seg klar til en dag i retten, kommer det en kiste til Castle Rock.
Henrys sønn kommer på besøk fra Boston, og en begravelse vekker foruroligende minner.