The Walsh Sisters
Vi møter de fem irske Walsh-søstrene, Claire, Rachel, Maggie, Anna og Helen, som alle kjemper med personlige utfordringer, kjærligheten og familiefeider. Basert på Marian Keyes' bestselgende romaner.