This is Luna
Journalistspiren Luna tar på seg jobben å skrive horoskop for en nyhetsportal ved å bruke en tarotkortstokk hun har arvet. Det hun ikke ante, var at kortene ville snakke til henne, kaste henne inn i et trekantdrama og endre skjebnen hennes.
The Sun
Journalistspiren Luna drar i land et jobbintervju hos nyhetsportalen Jornaw. Men de er bare interessert i hennes sigøyneravstamming: stillingen er for en spåkone. Hun bestemmer seg for å ta jobben, men da trenger hun tarotkort.