Three Little Birds
En munter historie om de jamaikanske søstrene Leah og Chantrelle, og deres venn Hosanna, som søker lykken i Storbritannia på 1950-tallet. Serien er basert på livshistorien til manusforfatter Lenny Henrys egen mor.