Three Pines
Førstebetjent Armand Gamache fra Sûreté du Québec og hans team etterforsker en rekke forbløffende drap i den mystiske Eastern Townships-landsbyen Three Pines. De avdekker de begravde hemmelighetene til landsbyens eksentriske innbyggere, og Gamache tvinges samtidig til å konfrontere sine egne begravde hemmeligheter.