Threesome
The Threesome
En kveld på byen møter David og Siri Camille. Et flørtende spill begynner der grensene gradvis blir uskarpe. I et øyeblikk av underkastelse og beruset nysgjerrighet har de en trekant.
Siri våkner opp og oppdager David viklet rundt kroppen til Camille. Hun vekker ham, og som tyver i natten sniker de seg ut uten å si farvel.
David er i Sverige, og med Siri alene i London, blir angsten hennes over trekanten overveldende. Hun gjør sitt beste for å takle det og drar på fest med Miriam og Josephine.
Siri og vennene hennes fra universitetet feirer eksamen. Siri fjerner seg lenger og lenger bort fra David, og i et øyeblikks svakhet møter hun John.
Forholdet til Siri og David henger i en tynn tråd, og etter en stor krangel stikker Siri hjemmefra. I kampens hete kontakter hun John, og nå er hun plutselig hjemme hos ham.
Siri og John har skapt et parallelt univers for seg selv. Et univers der Siri føler at hun kan være seg selv på en måte hun ikke kan med David.