Toppen
Lisa Langås - overambisiøs pressesekretær. Roxanne Wiklund - forfengelig velferdsminister. I Toppen tvinges disse to til å jobbe sammen med en ambisjon om å få Roxanne til å nå Sveriges høyeste regjeringsstilling – statsminister. Gang på gang må Lisa holde Roxanne unna skandaler mens hun prøver å vinne tilliten til pressen, folket og partiet.