Mr. Mayor
"Mr. Mayor" følger en pensjonert forretningsmann som stiller som borgermester i Los Angeles for å bevise at han "fortsatt har det."
Mayor's Day Out
I forbindelse med sin legaliseringsplan besøker borgermester Neil Bremer en cannabisbutikk, men det går ikke helt etter planen.
Jayden intervjuer kandidater for en ledig stilling i teamet. Neil blir distrahert under et rådhusmøte, og Orly får en sjokkerende realisering.
Et spesialoppdrag tvinger Jayden og Arpi til å bli bedre kjent. Neil begir seg ut på oppdrag for å gjenoppta kontakten med Orly når hun havner i en knipe.
Neil lanserer et nytt sikkerhetsinitiativ mens Arpi forbereder ham på hans mest utfordrende oppgave til nå. Mikaela og Tommy innser at det kanskje er på tide for dem å finne kjærligheten.
Et obligatorisk personalmøte ødelegger planene for teamets favorittdag i måneden.