Transformers: BotBots
Handlesenteret slår tilbake / vær deg selv
Burgertron og Lost Bots havner i trøbbel når de bryter en viktig regel. Lost Bots lager videoer som de håper vil få mange likerklikk.
Lost Bots må slette mobilbilder som kan avsløre dem. Kikmee prøver å vinne på en klomaskin, og Burgertron leter etter en samlekopp.
Burgertron synes han er for kul til å bli med på rollespillet til Lost Bots. Bonz-Eye er usikker på hvilken gjeng hun burde være med i.
Dimlit blir forelsket i en utstillingsdukke i en motebutikk. Lost Bots er opprømte fordi de har blitt invitert til årets største arrangement, Botballet.