Turbo-Tim
Den veslevoksne 11 år gamle Nate Wright navigerer sjette klasse med bestevennene Francis og Teddy. Enten det er katastrofe på hjemmebane eller gjensitting på skolen, er ikke Nate fremmed for en utfordring og uttrykker seg gjennom sine tegneserier.
Nate håper på å imponere Jenny, men fobien hans mot katter truer med å ødelegge stemningen.