Ulvekrigen
Jakten er i gang, og den drives på intenst og adrenalinfylt vis. Det blir konflikt med både politi og jegere når den ekstreme aktivistgruppen Hunt Saboteurs Sweden prøver å sabotere.
Ulveaktivisten Camillas største drøm er å ta en ulovlig ulvejeger på fersk gjerning. Vi møter en jeger som forteller sine metoder. En ulvejakt i Elverum utsettes for sabotasje, hvem står bak?