Unconditional
En mor-og-datter-reise tar en fryktelig vending når Gali blir arrestert for besittelse av narkotika. Hennes mor Orna nekter å godta anklagen og risikerer alt i en kamp for frihet - men blir viklet inn i edderkoppspinnet av Galis hemmeligheter.