The Hunt
En kameratgjeng på jakttur havner i en dødelig konflikt med andre jegere og lover hverandre å holde det hemmelig. Men da paranoiaen melder seg - og en hensynsløs gjeng vil ha hevn - må kameratene ta et oppgjør med egen moral, familie og dyriske instinkter.