Unpolished
Manikyrist Lexi Martone og søsteren, hår- og makeupartisten Bria driver salongen Martone. Samtidig prøver de å ta vare på familien, kundene og deres forhold.
Meet The Martones
Neglekunstneren Lexi Martone og søsteren Bria driver salong Martone. Samtidig strever de for å takle familien og sine egne forhold.
Lexi innrømmer omsider hva som har plaget henne med Matt, og det oppstår splid. Lexi kaster seg inn i et design som setter ferdighetene på prøve.