Unprecedented
Vi blir med bak kulissene hos president Trump og familien hans i gjenvalgskampanjen i 2020. Vi kommer nærmere Trump ved hjelp av intervjuer, blant annet hans siste intervju som president.
The Roar
Donald Trump og familien hans klargjør gjenvalgskampanjen idet alle planer må innstilles og president Trump sendes til sykehuset med COVID-19.
Chaos and Madness
Det er bara tre uker igjen til valgdagen, og president Trump og familien hans legger inn støtet for å spurte hele veien fram til valget.