UnPrisoned
Rett ut av 17 år i føderalt fengsel krasjer Edwin Alexander tilbake inn i livene til sin datter Paige og hennes tenåringssønn, Finn – akkurat når Paige forsøker å oppnå sin livslange drøm om å kjøpe sitt eget hjem.
Paige flytter inn i sitt nye hus, men Edwin kompliserer livet hennes ved hver sving – spesielt forholdet hennes med kjæresten. Samtidig hanker Edwin inn hjelp fra Finn for å skaffe seg en jobb.
Paige vil bare være normal og prøver å bevise det ved å arrangere en fest for en kollega, men ting går ikke helt etter planen. Samtidig gjør Edwins nye forretningssatsing ham til en helt.
Paige, Edwin og Finn reiser på tur til sitt familiehjem i landlige Alabama, der det er mye mer som skjer enn hva man ser ved første øyekast.